Kosterij

Mede doordat de Immanuelgemeente ook zalen verhuurt, hebben wij een uitgebreide kosterij.

Hoofdkosters

Jan de Hek heeft de dagelijkse leiding over het gebouw, de technische installaties en het onderhoud. Daarnaast geeft Jan leiding aan een grote ploeg kosters en hulpkosters, en aan de schoonmaakploeg.

 

Carla Butler  gaat over de verhuur van onze zalen en de daarbij behorende administratie. Meer gegevens over de verhuur van onze zalen en doopbassin vindt u hier

(Hulp-)kosters

De kosters en hulpkosters (koffiehulpen) werken volgens een rooster bij toerbeurt en hebben zondags de zorg voor de zaal, de koffie na afloop van de dienst en het opruimen en afsluiten.

Schoonmaakploeg

Uiteraard moet ons gebouw schoongehouden worden. Op maandagochtend zijn er enkele vrijwilligers die wekelijks komen helpen om het gehele gebouw de stofzuigen en te poetsen, zodat alles weer piekfijn in orde is.

We doen het samen

Iedereen werkt op vrijwillige basis en er heerst onder al deze geweldige medewerkers een sfeer van saamhorigheid. Ook bij het verhuur van de zalen op doordeweekse dagen wordt, waar nodig en naar vermogen, bijgesprongen. Zonder al die praktische hulp zou de gemeente niet kunnen functioneren. We zijn dan ook heel dankbaar voor al die enthousiaste en toegewijde vrijwilligers!